✔ Geniet nu van meer UITVERKOOP! Zo lang de voorraad strekt*
✔ GRATIS verzending vanaf € 70- (binnen Nederland)
✔ Op werkdagen voor 18:00 besteld, morgen in huis!
✔ GRATIS verzending vanaf € 70- (binnen Nederland)

Garantie & Klachten

Garantie

We geven veel om onze producten en doen ons uiterste best om ze in topconditie bij jou af te leveren. Helaas kan het soms gebeuren dat een bestelling tijdens transport beschadigd raakt of dat er iets anders misgaat waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na het constateren van het gebrek melding bij ons te maken. Als het probleem binnen de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd gebeuren dat iets niet helemaal volgens plan verloopt. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Komen we er samen niet uit? Dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur op https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Sinds 15 februari 2016 kunnen consumenten in de EU ook klachten aanmelden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Als je klacht nog niet ergens anders in behandeling is, kun je deze via het platform van de Europese Unie indienen. We staan klaar om je te helpen!

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »