Veel gestelde vragen


Om je nog beter en sneller van dienst te zijn, hebben we onze veel gestelde vragen alvast beantwoord:

Heb ik een account om een bestelling te plaatsen?
Je kunt zonder account een bestelling plaatsen. Maar een account heeft wel voordelen:
- sparen van spaarpunten
- inwisselen van spaarpunten
- gemakkelijk en snel inloggen
- actuele status van je bestelling bekijken
- gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen

Hoe kan ik mijzelf registreren voor een eigen account?
Klik boven aan in beeld op het ‘poppetje’. Je komt vervolgens op een inlogpagina, klik dan op ‘als nieuwe klant registreren’ en vul alle gegevens in.
Wanneer je een account hebt aangemaakt, worden je gegevens nooit ongevraagd gebruikt voor nieuwsbrieven of aan derden verstrekt. Alle gegevens zijn veilig!

Wat kan ik doen met spaarpunten?
Je kunt bij Meer voor Kinderen spaarpunten sparen bij elke bestelling. Wil je mee sparen, maak dan een account aan. Bij een besteding van € 50,- kun je je spaarpunten van de vorige bestellingen inleveren.

Help, ik wil nog meer bestellen!!
Heb je een bestelling geplaatst en kom je er achter dat je nog een artikel bent vergeten.
Neem dan even contact met ons op via info@meervoorkinderen.nl. Wanneer de bestelling nog niet is verzonden, kunnen we de bestelling altijd voor je aanpassen.

Wat kan ik doen als een product niet meer op voorraad is?
Het kan wel eens voorkomen dat we producten niet meer of tijdelijk niet op voorraad hebben.  De producten van Grimm’s & Wobbel vullen we zeer regelmatig aan. Maar mocht je specifiek op zoek zijn naar een product in ons assortiment of is het uitverkocht? Stuur ons een email naar info@meervoorkinderen.nl en vraag naar de verwachte levering of mogelijkheden.  
Je kunt uiteraard ook onze website in de gaten houden.

Hoe kom je gemakkelijk met ons in contact voor advies of een vraag?
Wil je met ons in contact komen, dan kun je ons het beste bereiken op info@meervoorkinderen.nl. We proberen binnen 24u een reactie te sturen.

Wat is de levertijd bij Meer voor Kinderen?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 13:00u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Kan ik ook mijn bestelling afhalen?
Ja, dat kan natuurlijk.
Afhalen van de bestelling** is mogelijk. Geef dit tijdens het bestelproces aan in het vak 'opmerkingen'. Wij nemen contact met u op wanneer de bestelling opgehaald kan worden in Udenhout, Noord-Brabant (nabij Tilburg). Mochten er verzendkosten betaald zijn, dan worden de verzendkosten retourgestort. 

* De verzendkosten gelden voor verzending in Nederland.
** Het assortiment van het merk ADO Houten Speelgoed én het speelrek/speelhuis van het merk Speelbelovend kunnen niet opgehaald worden.


Kan ik ook een ander afleveradres gebruiken dan het factuuradres?
Natuurlijk kun je altijd er voor kiezen om een ander afleveradres te gebruiken. Vul hiervoor de juiste gegevens in tijdens het bestelproces, hiervoor dien je een vinkje te plaatsen bij de optie ‘afleveradres, indien anders’.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?
De producten zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten binnen Nederland bedragen*:

- € 2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
- € 4,95 voor bestellingen onder de € 50,-
- Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL.
Met uitzondering van de merken Ado Houten Speelgoed en enkele producten van Speelbelovend. Zij worden rechtstreeks vanuit de leverancier opgestuurd.

Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Met welke betaalmethodes kan ik betalen?
Bij Meer voor Kinderen kun je gemakkelijk en veilig betalen. Wij hanteren hierin een strikt privacybeleid en slaan daarom ook nooit persoonsgegevens op onze server op.
Alle prijzen genoemd op Meer voor Kinderen zijn inclusief 21% BTW.
Wij gebruiken iDEAL, Achterafbetalen, MisterCash en PayPal, vier betaalsystemen die bekend staan om hun gemak en betrouwbaarheid.
Kun je hier geen gebruik van maken, dan is het ook mogelijk om geld over te schrijven door middel van vooruitbetaling.

Wat voor extra Service bieden jullie aan?
We proberen het kiezen van een cadeau zo gemakkelijk mogelijk te maken, vandaar dat we extra service aanbieden op onze website:
- Onze producten hebben 30 dagen retourrecht
- Onze producten zijn in te pakken met de inpakservice
- We hebben een verrassing box of kraamcadeau box voor je samengesteld
- Voor elke verjaardag kun je gebruik maken van de Verjaardag Cadeau Service

Zit er garantie op mijn bestelling?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@meervoorkinderen.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.