✔ Magazijn uitverkoop! Korting op (bijna) alles OP = OP
✔ GRATIS verzending vanaf € 70,- (binnen Nederland).
✔ Hoge kortingen tot 50% op alles in de Sale
✔ Op werkdagen besteld voor 14u, is dezelfde werkdag verzonden

Verzenden & retourneren

Levertijd/Verzenden


Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14:00u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren.

Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen*:
- € 5,95 voor bestellingen onder de € 70,-
- Gratis voor bestellingen vanaf € 70,-
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorgen van PostNL of DHL.
Met uitzondering van de merken Ado Houten Speelgoed en enkele producten van Speelbelovend. Zij worden rechtstreeks vanuit de leverancier opgestuurd.

Voor pakketten naar Belgie hanteren wij standaard € 8,95 aan verzendkosten.

Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. U krijgt een email met een track and trace code waarmee u de bestelling kunt volgen.

Afhalen op afspraak

Afhalen van de bestelling** is mogelijk. Geef dit tijdens het bestelproces aan in het vak 'opmerkingen'. Wij nemen contact met u op wanneer de bestelling opgehaald kan worden in Udenhout, Noord-Brabant (nabij Tilburg). Mochten er verzendkosten betaald zijn, dan worden de verzendkosten retourgestort.

* De verzendkosten gelden voor verzending in Nederland.
** Het assortiment van het merk ADO Houten Speelgoed, Abel en deels Stapelstein kunnen niet opgehaald worden.

 

Herroeping/Retourneren

 

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
 

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten* gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
(* Wanneer het restbedrag van de behouden producten onder de € 70,- komen, zal het teruggestorte bedrag verrekend worden met verzendkosten van € 5,95.)

Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected]. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Voor snelle afhandeling vragen we ook alvast uw bankgegevens door te geven.


Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

De retour kan verzonden worden naar:
Meervoorkinderen.nl
t.a.v. Retourafdeling
o.v.v. [ordernummer]
Bereklauw 33
5071 HB Udenhout
Het pakket dient naar het bovenstaand adres retour gestuurd te worden en niet naar een servicepunt van de vervoerder (DHL/PostNL/DPD).

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected]. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”
 

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »